Nog één dag voor vertrek - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Boudicca Bosma - WaarBenJij.nu Nog één dag voor vertrek - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Boudicca Bosma - WaarBenJij.nu

Nog één dag voor vertrek

Door: Boudicca

Blijf op de hoogte en volg Boudicca

03 Februari 2013 | Nederland, Smilde

Hallo iedereen,

Morgen is het zover, dan vertrek ik voor 5 maanden naar Sint Maarten voor mijn stage. Op dit blog kun je mijn wilde avonturen bijhouden :P

Ik ga op de financiele afdeling van het Holland House Beach Hotel stage lopen. Samen met mijn klasgenootje en vriendin Marije verblijf ik op onderstaand adres:

Sun Tan Villas & Appartments
P.O. Box 227
Ground Dove Road 25
Point Blance, Sint Maarten

Morgenochtend vertrekken we om 8 uur vanuit Schiphol. We maken 1,5 uur later een tussenlanding in Parijs en vanuit daar vliegen we nog 9 uur naar Sint Maarten. Om 14.30 landen we in Sint Maarten, waar het 5 uur vroeger is dan in Nederland.

Ik hoop jullie morgen een foto te kunnen sturen, liggende op het strand met een cocktailtje in de hand.

Liefs Boudicca









Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Boudicca

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 552
Totaal aantal bezoekers 7031

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 Februari 2013 - 06 Juli 2013

Stage Holland House Beach Hotel

Landen bezocht: