Eerste dag in SM - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Boudicca Bosma - WaarBenJij.nu Eerste dag in SM - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Boudicca Bosma - WaarBenJij.nu

Eerste dag in SM

Blijf op de hoogte en volg Boudicca

05 Februari 2013 | Nederland, Smilde

Hallo Nederlandsers,

Gistermiddag zijn Marije en ik aangekomen in Sint Maarten. Ondanks dat het een lange vlucht was (10,5 uur) was het vliegen prima te doen, want we konden lekker films kijken op de schermjes in de stoelen. Op het vliegveld stond Ronaldo ons taxichauffeur ons op te wachten. Hij bracht ons naar het Holland House Beach Hotel waar Marije en ik twee nachten mogen slapen voordat we naar ons appartementje gaan. Het hotel ziet er heel gezellig uit en ik heb direct al kennis gemaakt met twee collega's in de bediening. De eerste paar dagen mag ik hier gratis eten en drinken, wat natuurlijk heel fijn in. Na gisterenavond lekker gegeten te hebben zijn ik en Marije maar snel gaan slapen. Met als resultaat dat we nu om half 7 lokale tijd wakker zijn. Dus genoeg tijd om even rustig een blog te typen.

Vandaag hebben Marije en ik allebeide nog een dagje vrij, maar ondanks dat hebben we genoeg te doen vandaag. We gaan opzoek naar een huurauto, we gaan langs Marije's stagebedrijf en we gaan langs ons appartenementje om te kijken waar we de komende 5 maanden verblijven. Als er nog tijd overblijft willen we ook nog even winkellen, want het hotel ligt aan dé winkelstraat van Sint Maarten. Maar eerst gaan we lekker op het strand liggen en genieten van de ochtendszon :)

Morgen begin ik met mijn stage. Een werkdag is van half 9 tot 5 met een uur luchpauze. Mijn stage begeleiden heet Mark, maar ik wordt op het begin vooral begeleid door zijn assistent Perla. Haar krijg ik morgen pas te zien. Ik ben benieuwd hoe het wordt. Eerst maar even het eiland verkennen

Liefs Boudicca


  • 05 Februari 2013 - 13:45

    Amber Schraa:

    Heey meis,

    Ga zeker je verhalen lezen de komende tijd heel veel plezier

    Liefssss


  • 05 Februari 2013 - 13:46

    Anita:

    Super om te horen! Heeeel veel plezier jullie samen! Hebben jullie al foto's? Ben benieuwd hoe mooi het strand is.. ;) xxxxx

  • 05 Februari 2013 - 19:55

    Iris:

    Ik ga meelezen hoor! Veel plezier!!x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Boudicca

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 562
Totaal aantal bezoekers 7013

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 Februari 2013 - 06 Juli 2013

Stage Holland House Beach Hotel

Landen bezocht: