Eerste paar dagen op Sint Maarten - Reisverslag uit Marigot, St. Lucia van Boudicca Bosma - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen op Sint Maarten - Reisverslag uit Marigot, St. Lucia van Boudicca Bosma - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen op Sint Maarten

Blijf op de hoogte en volg Boudicca

10 Februari 2013 | St. Lucia, Marigot

Hallo,

Inmiddels zitten we al weer een paar dagen op Sint Maarten dus tijd voor een kleine update.

Woensdag ben ik begonnen met mijn stage. Ik heb allemaal hele leuke collega's en het werk dat ik moet doen is wel prima, dus over mijn stage niks te klagen.

Woensdag moesten we verhuizen naar ons nieuwe appartement. Helaas viel dit wel wat tegen. We hebben niet echt warm water, we hebben maar 2 gaspitjes die heel oud zijn en bij de ene blijkt een gat in de gastoevoer te zitten. Wel zitten er allemaal leuke studenten in het appartement dus dat maakt een hoop goed.

Gisteravond zijn we op stap geweest naar de Soggy bar. Daar komen heel veel stagiaires, maar ook veel andere mensen. Dit was heel gezellig.
Vanavond hebben we bij ons appartement een poolparty met 40 andere studenten, dus dat wordt vast ook weer gezellig

Morgen zijn we van plan om (eindelijk) naar een strand te gaan. We hebben vanaf vandaag een auto dus we kunnen nu het hele eiland over toeren.

Tot de volgende update, dan zal ik ook wat foto's plaatsen ;)

Liefs Bou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Boudicca

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 2096
Totaal aantal bezoekers 7010

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

04 Februari 2013 - 06 Juli 2013

Stage Holland House Beach Hotel

Landen bezocht: